Правила та умови користування FLYHACKS

ізнатись більше про Політика конфіденційності Flyhacks

Правила та умови користування FLYHACKS

I. ВИЗНАЧЕННЯ.

§ 1

У цих Правилах та умовах користування сервісом Flyhacks (далі — „Умови користування„) наступні терміни та словосполучення мають таке значення:

  1. Сервіс - веб-сайт flyhacks.com разом із підрозділами та локальними доменами.
  2. Flyhacks - компанія-власниця Сервісу, Flyhacks.com Sp. z o.o., зареєстрована у Варшаві за адресою: ul. Wolność 7D, 01-018 Warsaw. Номер реєстрації в Державному судовому реєстрі Польщі (Реєстрі суб'єктів господарювання ДСР) — KRS 586761. Реєстраційні документи зберігаються в Районному суді м. Варшави, у XII Економічному Відділі. NIP (ідентифікаційний номер платника податків) — 5272750999, REGON (статистичний ідентифікаційний код) — 363032378. Статутний капітал компанії — PLN 5000. Адреса електронної пошти: airsupport@flyhacks.com.
  3. Користувач - фізична чи юридична особа, чи організаційна одиниця, яка не є суб'єктом господарювання, але має правоздатність, що користується послугами, які надаються Flyhacks за допомогою Сервісу.
  4. Пасажир – особа, яка користується послугами авіакомпанії відповідно до договорів, укладених за допомогою Сервісу. Пасажиром може бути Користувач або будь-яка інша особа, уповноважена Користувачем діяти від його імені.
  5. Споживач – особа, яка підпадає під визначення споживача в положеннях права, що застосовуються.
  6. Обліковий запис - обліковий запис Користувача, створений ним за допомогою Сервісу внаслідок реєстрації відповідно до Умов користування.
  7. IATA – Міжнародна асоціація повітряного транспорту.
  8. GDS-авіакомпанія – підприємство, що надає послуги повітряних перевезень, є членом IATA, і належить до так званих регулярних авіакомпаній.
  9. LCC-авіакомпанія – підприємство, що надає послуги повітряних перевезень, і належить до так званих бюджетних авіакомпаній.
  10. Перевізники – GDS- та LCC-авіакомпанії.
  11. Соціальні мережі – такі сервіси, як Facebook.com, Google+, наявність облікового запису в яких дає Користувачу змогу створити обліковий запис у Сервісі.
  12. ЗУС – загальні умови страхування, що надається за допомогою Сервісу. Загальні умови страхування є складовою Договору страхування і визначають порядок укладання та початок дії договору страхування, права та обов'язки сторін, що уклали договір, а також спосіб виплати відшкодування Страхувальником.
  13. Застрахована особа – фізична чи юридична особа, чи організаційна одиниця, яка не є суб'єктом господарювання, що уклала договір страхування зі Страхувальником відповідно до визначень Загальних умов страхування (ЗУС). У цих Умовах користування термін «Застрахована особа» вживається паралельно з терміном «Користувач» — залежно від контексту.
  14. Страхувальник – філія компанії Inter Partner Assistance S.A., розташована у Варшаві за адресою: ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa. Зареєстрована в Реєстрі суб'єктів господарювання Районного суду Варшави (XII Економічний відділ Державного судового реєстру) під номером KRS 0000320749. NIP — NIP 108-00-06-955, REGON — 141688547. Капітал утворено акціями іноземної страхової компанії Inter Partner Assistance S.A., яка заснувала цю філію — зареєстрована в Брюсcелі з акціонерним капіталом EUR 31 702 613, діяльність компанії регулюється положеннями Національного банку Бельгії, номер ліцензії на провадження діяльності FSMA 0487, належить до групи підприємств Axa.
  15. Договір страхування – страховий договір між Страхувальником та Користувачем на засадах ЗУС, за яким Страхувальник погоджується в рамках своєї діяльності виконати ЗУС у випадку події, передбаченої Договором страхування, за що Користувач погоджується сплачувати страхові внески.
  16. Заява – заява приєднання до Договору страхування, яку Користувач заповнює за допомогою Сервісу відомостями, необхідними для приєднання до Договору страхування (або повідомляє ці відомості за допомогою гарячої лінії).

II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

§ 2

  1. Ці Умови користування містять правила надання послуг Flyhacks користувачам. Ці послуги дозволяють користувачам:
    1. купувати авіаквитки та укладати договори повітряного перевезення безпосередньо з Перевізниками;
    2. приєднуватися до Договору страхування за допомогою Flyhacks;
    3. створювати особисті Облікові записи та користуватися всіма функціями цих записів. Серед них: пошук рейсів для придбання авіаквітків (зокрема для створення так званих маршрутів з пересадками, що дозволяють здійснити переліт за допомогою поєднання декількох рейсів, пропонованих різними Перевізниками),
    4. отримувати інформаційну розсилку,
    5. приєднуватися до договору з Flyhacks про відшкодування за затримку рейсу, створення запиту на відшкодування,
    6. отримувати сповіщення про зміни ціни, дані про варіанти перельотів.

§ 3

  1. У частині придбання авіаквитків та надання Користувачам змоги приєднатися до договору повітряних перевезень з Перевізниками, компанія Flyhacks виступає:
    1. у договорах між Користувачами та GDS-авіакомпаніями — як агент GDS-авіакомпанії або субагент агента, акредитованого IATA, та діє відповідно до агентських договорів з GDS-авіакомпаніями;
    2. у договорах між Користувачами та LCC-авіакомпаніями — як підприємство, що передає LCC-авіакомпанії заяву Користувача про наміри.
  2. Компанія Flyhacks бере участь у придбанні авіаквитків Користувачем відповідно до § 14 – § 17 цих Умов користування. У жодному з випадків, що описані в пункті 1 цього параграфу, Flyhacks не виступає стороною договору повітряних перевезень. У випадках, описаних у пункті 1б, компанія Flyhacks не може розглядатися як представник жодної зі сторін договору повітряних перевезень, натомість вважається підприємством, що дає змогу Користувачу передати свою заяву про наміри LCC-авіакомпанії та придбати авіаквиток.
  3. У частині приєднання до Договору страхування компанія Flyhacks виступає посередником відповідно до статті 3 абзацу 2 Закону Республіки Польща про страхове посередництво від 22 травня 2003 року.
  4. Компанія Flyhacks зазначає, що:
    1. LCC-авіакомпанії не підпорядковуються правилам перевезень IATA. Повітряні перевезення здійснюються LCC-авіакомпаніями за правилами самих цих авіакомпаній. Користувач може ознайомитися з ними до укладання договору повітряних перевезень. Компанія Flyhacks рекомендує Користувачам ознайомитися з цими правилами. Ці правила набувають обов'язкової сили як тільки Користувач висловлює згоду з ними під час придбання авіаквитків.
    2. Виконання договорів, що описані в пункті 1 цього параграфу, відбувається відповідно до правил, встановлених окремими Перевізниками. Компанія Flyhacks рекомендує Користувачам ознайомитися з цими правилами. Ці правила набувають обов'язкової сили як тільки Користувач висловлює згоду з ними під час придбання авіаквитків.

§ 4

  1. Використання Сервісу не вимагає спеціальних технічних характеристик від комп'ютера або іншого пристрою Користувача. Користувачу достатньо мати підключення до мережі Інтернет, адрес електронної пошти, стандартну операційну систему та стандартний інтернет-браузер найновішої версії.
  2. Для належного користування Сервісом у браузері має бути дозволено прийом файлів cookie. Файли cookie потрібні для підтримки сеансу Користувача. Після сеансу ці файли можуть бути видалені за допомогою відповідних функцій браузеру або іншого програмного забезпечення. Детальні відомості про файли cookie містяться в Політиці щодо файлів cookie (Додаток 1 до Умов користування).
  3. Сервіс використовує літери латинського алфавіту і не розпізнає спеціальні символи окремих мов.

§ 5

  1. Заборонено вчиняти дії, що перешкоджають роботі програмного забезпечення Сервісу.
  2. Заборонено розміщувати за допомогою Сервісу будь-яку незаконну інформацію, тобто таку, що порушує положення чинного законодавства, суспільні норми або права третіх осіб.

§ 6

  1. Під час використання Сервісу, Користувач може обрати одну з доступних валют і використовувати її як основну валюту для розрахунків. Це означає, що:
    1. ціни, наведені в Сервісі, зокрема ціни на авіаквитки, мають відображатися в обраній Користувачем валюті;
    2. вартість купонів або інших знижок, що належать Користувачу, має відображатися в обраній Користувачем валюті — після попередньої конвертації з євро;
    3. усі платежі, які здійснює Користувач, мають проходити у валюті, обраній Користувачем.
  2. До того ж, компанія Flyhacks зазначає, що євро є основною валютою Сервісу. Згідно з цим, якщо Користувач обирає іншу валюту за основну, вартість купонів або інших знижок має бути перерахована всередині Сервісу з євро в цю валюту.

III. СТВОРЕННЯ ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ.

§ 7

  1. Компанія Flyhacks надає Користувачу змогу створити Обліковий запис, за допомогою якого Користувач отримує доступ до відповідних функцій Сервісу. Компанія Flyhacks несе витрати на технічне обслуговування та підтримку роботи Сервісу. Створення Облікового запису та використання пов'язаних із ним функцій є безкоштовним для Користувача. Після отримання доступу до безкоштовних функцій Користувач має втім бути готовим отримувати інформацію щодо роботи Сервісу на власний адрес електронної пошти, як передбачено § 23 Умов користування. Якщо Користувач більше не бажає отримувати цю інформацію, він має право в будь-який час розірвати Договір про створення Облікового запису, відповідно до § 10.2 Умов користування. У той самий час компанія Flyhacks зазначає, що інформація описана в § 23 Умов користування, та інформаційна розсилка, передбачена § 20 Умов користування, є непов'язаними і різними інформаційними послугами, особливо в тому, що стосується частоти отримання електронних листів. Це положення не виключає можливого введення компанією Flyhacks плати за використання певних функцій.
  2. Користувач може створити Обліковий запис у два способи: без придбання авіаквитка або разом із придбанням авіаквитка.
  3. Якщо Користувач бажає укласти з Flyhacks Договір про створення Облікового запису без придбання авіаквитка, він має заповнити форму, перехід до якої наявний на всіх сторінках Сервісу за кліком на відповідну кнопку меню.
  4. Після переходу до вищезазначеної форми, Користувач має заповнити її необхідними відомостями та клікнути на відповідну кнопку. Вносити будь-яку незаконну інформацію до форми заборонено. Ця форма вважається офертою Flyhacks для Користувача на приєднання до Договору про створення Облікового запису.
  5. Перед тим як надіслати форму, необхідно прийняти Умови користування.
  6. Клік на кнопку, як зазначено в положеннях пункту 4 вище, надсилає реєстраційну форму компанії Flyhacks. Надсилання форми вважається прийняттям Користувачем оферти Flyhacks на приєднання до Договору про створення Облікового запису. На цьому етапі Договір про створення Облікового запису між Користувачем та Flyhacks вважається укладеним.
  7. Договір про створення Облікового запису може бути укладений також разом із придбанням авіаквитка. Договір про створення Облікового запису вважається укладеним у момент кліку на кнопку, що завершує створення Облікового запису. Після кліку на цю кнопку, Користувач має змогу встановити власний пароль до Облікового запису за допомогою відповідної функції.
  8. Обліковий запис може бути створено також за допомогою Соціальної мережі. Для цього особа, що хоче створити обліковий запис, має обрати Соціальну мережу, через профіль якої вона бажає користуватися Сервісом. Договір про створення Облікового запису вважається укладеним у момент кліку на кнопку, що підтверджує вхід до облікового запису в Соціальній мережі.

§ 8

Як тільки Договір про створення Облікового запису укладено, компанія Flyhacks має надати Користувачу доступ до Сервісу та функцій, які компанія пропонує за допомогою Сервісу.

§ 9

Компанія Flyhacks рекомендує Користувачу зберігати інформацію, потрібну для входу до Сервісу, так, щоб запобігти отриманню доступу до неї сторонніми особами.

§ 10

  1. Договір про створення Облікового запису укладається на невизначений період.
  2. Користувач може відразу розірвати Договір про створення Облікового запису за допомогою відповідної функції Облікового запису, надіславши повідомлення про розірвання договору на адресу, зазначену в § 1.2 Умов користування, на адресу електронної пошти airsupport@flyhacks.com, або в будь-який інший осіб.
  3. Компанія Flyhacks може розірвати Договір про створення Облікового запису, попередивши Користувача про розірвання договору за 14 днів, якщо:
    1. Компанія Flyhacks перебуває в стані ліквідації;
    2. Компанія Flyhacks вирішила припинити роботу Сервісу через зміни в законодавстві, судові або адміністративні рішення, що унеможливлюють подальшу роботу Сервісу, або через відсутність економічної рентабельності Сервісу. Повідомлення про розірвання Договору надсилається електронною поштою на адресу Користувача, вказану в Сервісі.
  4. Компанія Flyhacks може відразу розірвати Договір про створення Облікового запису, якщо: Користувач порушив § 5 або § 7.4 (друге речення) Умов користування. Повідомлення про розірвання Договору надсилається електронною поштою на адресу Користувача, вказану в Сервісі.

§ 11

Після входу до власного Облікового запису, Користувач може користуватися функціями, які надає Сервіс, та редагувати вказані про себе відомості.

V. ПРИДБАННЯ АВІАКВИТКІВ.

§ 14

  1. Користувач може придбати авіаквитки Перевізників після або без входу до Облікового запису — відповідно до вказаних ним параметрів.
  2. Оплата кредитною карткою є єдиним способом оплати.

§ 15

  1. Користувач має обрати місце вильоту та прильоту, а також дати рейсів. Після цього Користувач має обрати найбільш прийнятний із доступних маршрутів (серед них можуть бути маршрути з пересадками) — за допомогою кліку на відповідну кнопку біля обраного маршруту.
  2. Далі Користувач має надати інформацію, необхідну для бронювання, зокрема: ім'я та прізвище Пасажира, адресу електронної пошти, номер телефону, відомості про багаж, а також, якщо було обрано оплату за рахунком, реквізити для виставлення рахунку.
  3. Відомості, що відображаються на цьому етапі, зокрема ціна, інформація про багаж, маршрут та дати рейсів, є запрошенням Користувача Перевізником (у випадку маршрутів з пересадками — Перевізниками) надіслати оферту на приєднання до договору або договорів повітряних перевезень. Після кліку на відповідну кнопку, оферта на приєднання до договору повітряних перевезень від Перевізника (у випадку маршрутів з пересадками — від Перевізників) вважається надісланою Користувачем. Тим самим Користувач водночас надсилає Flyhacks оферту на укладення окремого договору надання послуг, який дозволяє Користувачу придбати квиток або квитки, обрані ним за допомогою Сервісу.
  4. Далі відбувається верифікація автентичності внесених даних про кредитну картку, під час якої перевіряється, чи не було заблоковано картку, яка використовується для здійснення платежу, і чи достатньо коштів на банківському рахунку, прив'язаному до картки.
  5. Якщо верифікація, передбачена пунктом 4 цього параграфа, завершилася неуспішно, компанія Flyhacks має зв'язатися з Користувачем. У такому випадку вона має право запросити додаткове підтвердження особи Користувача — отримати від Користувача скан документу, що посвідчує особу, наприклад ID-картки або паспорта. У такому випадку компанія Flyhacks має також право попросити Користувача здійснити оплату іншою карткою або в інший спосіб.
  6. У випадку, якщо верифікація за процедурою, описаною в пунктах 4–5 цього параграфа, завершилася успішно, Користувач має отримати відповідне повідомлення.
  7. Після цього перевіряється наявність місця на рейс за маршрутом і ціною, обраними Користувачем. Необхідність такої перевірки пов'язана з тим, що під час продажу квитків Перевізниками в режимі реального часу через різні канали збуту вільні місця на рейси, показані Користувачу за обраними ним маршрутом або ціною, можуть стати недоступними за час, що минув від створення оферти Користувачем і отримання цієї оферти Перевізником. Причиною недоступності рейсів може бути встановлення черги на придбання квитків системами окремих Перевізників, на яке компанія Flyhacks не має жодного впливу.
  8. Якщо зазначена вище перевірка наявності місць і цін на рейс Перевізника завершилася успішно, Користувач отримує свій авіаквиток (у випадку маршрутів із пересадками — авіаквитки) на адресу електронної пошти, вказаної ним у Сервісі. Отримання електронного листа Користувачем вважається прийняттям оферти від Користувача на укладення договору повітряних перевезень Перевізником (у випадку маршрутів із пересадками — Перевізниками). У той самий час, отримання електронного листа вважається прийняттям компанією Flyhacks від Користувача оферти на укладення договору надання послуг, який дозволяє Користувачу придбати квиток або квитки за допомогою Сервісу.
  9. Якщо зазначена вище перевірка наявності місць і цін на рейс Перевізника завершилася неуспішно, Користувач отримує лист на адресу своєї електронної пошти, вказаної в Сервісі, що містить інформацію про відсутність місць взагалі або місць в обраному ціновому діапазоні. Отримання електронного листа Користувачем вважається відхиленням Перевізником оферти на укладення договору повітряних перевезень від Користувача, а також відхиленням компанією Flyhacks оферти Користувача на укладення договору про надання послуг, який дозволяє Користувачу придбати квиток або квитки за допомогою Сервісу. Цей електронний лист а може також містити відомості про актуальні ціни на квитки за бажаними маршрутами або про інші доступні дати перельоту. На основі цих відомостей Користувач може надіслати нову оферту Перевізникам, а також компанії Flyhacks на укладення договору про надання послуг, який дозволяє Користувачу придбати квиток або квитки за допомогою Сервісу. Якщо Користувач не бажає скористатися альтернативними рейсами, усі здійснені ним платежі будуть повернуті протягом 14 днів. Якщо Користувач вирішує надіслати нову оферту, здійснений ним платіж підлягає відповідному перерахунку: якщо ціна є нижчою, суму переплати буде повернуто Користувачу протягом 14 днів; якщо ціна є вищою, Користувач має доплатити різницю між старою і новою цінами на рейс разом із комісією. У разі подання Користувачем нової оферти діють положення пунктів 1–8.
  10. Окрім ціни за перевезення, компанія Flyhacks стягує з Користувача комісію за проведення коштів.
  11. Розмір комісії за проведення коштів для придбання додаткових одиниць зареєстрованого багажу становить 2 євро за кожну одиницю багажу.
  12. Користувач погоджується отримувати електронні рахунки від компанії Flyhacks та Перевізників.
  13. Сервіс передбачає заповнення додаткових форм для реєстрації на рейси LCC-авіакомпаній Користувач, що не надав дані, потрібні для реєстрації на рейс, має сплатити додаткові кошти в аеропорту.
  14. Якщо процедуру придбання квитка будо перервано, компанія Flyhacks може зв'язатися з Користувачем, наприклад електронною поштою, щоб допомогти йому пройти процедуру придбання квитка та поновити процес з моменту переривання.

§ 16

  1. Будь-які зміни до договору повітряних перевезень або скасування послуг повітряних перевезень можливі лише за дозволу окремого Перевізника та їхньої відповідності умовам здійснення повітряних перевезень цим Перевізником. Такі зміни можуть бути внесені через потребу додаткових платежів на користь Перевізника.
  2. Якщо окремий Перевізник вносить будь-які зміни до договору повітряних перевезень, компанія Flyhacks має зробити можливим здійснення відповідних змін Користувачем за допомогою Сервісу. Компанія Flyhacks стягує комісійний збір за внесення змін до договору повітряних перевезень або скасування послуг повітряних перевезень за допомогою Сервісу.
  3. У разі скасування послуг повітряних перевезень відповідно до умов Перевізника, компанія Flyhacks має право утримати комісійний збір.
  4. Зміни мають вноситися згідно з відповідними положеннями § 15 Умов користування.

§ 17

Компанія Flyhacks радить Користувачам таке:

  1. ознайомитися з вимогами щодо оформлення візи в країнах призначення та транзиту;
  2. дізнатися чинні умови Перевізників, що стосуються максимальних габаритів та ваги зареєстрованого багажу та ручної поклажі;
  3. перевірити, які предмети можна провозити в зареєстрованому багажі та які не дозволяється проносити на борт літака;
  4. ознайомитися з положеннями митних режимів, що є чинними в окремих країнах, зокрема з митними приписами щодо імпорту та експорту окремих предметів;
  5. дізнатися, чи діють в країні призначення чи транзиту обмеження на ввезення до цієї країни або на вивезення з неї грошових коштів;
  6. прибути до аеропорту заздалегідь, щоб мати час на проходження контролю на авіаційну безпеку, паспортного контролю та, за потреби, здавання зареєстрованого багажу;
  7. уважно перевірити відомості про Пасажира, надані за допомогою Сервісу, оскільки пізніше внесення змін до них може призвести до стягнення додаткових платежів відповідно до умов окремого Перевізника;
  8. не робити жодних бронювань у країні призначення до отримання авіаквитків, через встановлення черги на придбання квитків системами Перевізників, згадане в § 15 — зокрема не бронювати готельні номери, прокат автомобілів чи місцеві екскурсії;
  9. під час планування подорожі врахувати те, що між рейсами може виникнути потреба знову пройти контроль на безпеку, а також забрати й знову зареєструвати багаж;
  10. під час планування пересадок звернути увагу на те, що в деяких великих аеропортах потрібний додатковий час на переміщення між зонами відльоту та прильоту, тож Користувач має володіти цією інформацією заздалегідь;
  11. якщо авіаквиток було придбано Користувачем за неповною ціною, наприклад зі знижкою для студентів, Користувач повинен мати при собі дійсний документ, що підтверджує його право на знижку, наприклад учнівський або студентський квиток, який користувач має пред'явити під час реєстрації на рейс разом із авіаквитком;
  12. пильнувати за тим, щоб сторонні особи не розміщували жодних предметів у багажі Користувача.

VI. СТРАХУВАННЯ.

§ 18

  1. Користувач може приєднатися до Договору страхування за допомогою Сервісу або лінії підтримки, що належать компанії Flyhacks.
  2. Договір страхування укладається безпосередньо між Користувачем та Страхувальником, при чому компанія Flyhacks виступає виключно як посередник Страхувальника, що створює технічні умови для укладення Договору страхування як передбачено абзацом 1.
  3. Договір про страхування між Користувачем та Страхувальником вважається укладеним у день оплати страхового внеску відповідно до ЗУС, як передбачено §14.2, якщо оплата надійшла на банківський рахунок після того, як Користувач подав Заяву за допомогою Сервісу, та впродовж періоду, протягом якого визначена ціна залишається обов'язковою для Страхувальника. Якщо Заяву подано без оплати страхового внеску, сплачена сума менше ніж сума страхового внеску, визначена Страхувальником, або ж страховий внесок сплачено після визначеного строку, Договір страхування не вважається укладеним.
  4. Договір страхування може передбачати відшкодування витрат на лікування, страхування від нещасних випадків, відповідальності перед третіми особами, від затримки багажу, від крадіжки чи пограбування, страхування скасування рейсу — відповідно до ЗУС (Загальних умов страхування).
  5. Договір страхування укладається на період, визначений ЗУС — не менше, ніж на 2 дні, і не більше, ніж на 180 днів.
  6. Період страхування, обраний Користувачем, а також дати початку та закінчення дії страхового полісу, визначаються умовами страхування (розділ «Період страхування»).
  7. Користувач має в письмовій формі повідомити Страхувальника впродовж 7 днів після отримання договору страхування про будь-які розбіжності між відомостями, що містяться в договорі і фактичним станом речей, зокрема відомостями, вказаними Користувачем у Заяві, та надати правильні дані. Після отримання правильних даних, Страхувальник має внести відповідні зміни та повідомити про них Користувача, надіславши відповідне сповіщення на адресу електронної пошти, вказаної Користувачем.
  8. Права та обов'язки Користувача, Застрахованої особи та Страхувальника, порядок виконання Договору страхування та задоволення претензій на відшкодування у разі виникнення страхового випадку визначаються ЗУС.
  9. Протягом усієї дії Договору страхування, Користувач має право вимагати закріплення положень Договору страхування в письмовій формі.

§ 19

  1. Приєднання до Договору страхування за допомогою веб-сайту відбувається відповідно до порядку, встановленого цим параграфом.
  2. У рамках процедури бронювання авіаквитків Користувач має можливість додатково придбати поліс страхування на визначених умовах. Перед цим Користувач має ознайомитися з інформацією щодо страхування, яка є наявною на веб-сайті, зокрема зі змістом ЗУС, які становлять доповнення до цієї інформації. Декларація про намір бронювання авіаквитків разом із страхуванням означає готовність Користувача приєднатися до Договору страхування зі Страхувальником та згоду Користувача на використання відомостей, наданих Користувачем під час бронювання, а також на передачу цих відомостей (разом із персональними даними) Страхувальнику. Така декларація означає також вибір Користувачем певного варіанту страхування, періоду страхування, кількості застрахованих осіб та території дії договору страхування.
  3. Перед поданням Заяви та оплатою страхового внеску Користувач має:
    1. ознайомитися зі змістом Умов користування, зокрема з
      1. відомостями про Страхувальника та про компанію Flyhacks як посередника Страхувальника;
      2. відомостями про фізичну адресу Страхувальника та компанії Flyhacks, адресу електронної пошти, номер телефону або факсу Страхувальника та компанії Flyhacks для подальшої комунікації з питань Договору страхування;
      3. відомостями про адресу для спрямування клієнтських скарг, якщо вона є відмінною від адреси, зазначеної в другому пункті;
      4. розміром загальної суми страхових внесків та інших витрат, пов'язаних з укладенням Договору страхування;
      5. способом та строком здійснення оплати страхового внеску;
      6. способом та строком виплати Користувачу Страхувальником страхової компенсації, а також процедурою розгляду скарг Страхувальником;
      7. способом та строком використання права відмови від Договору страхування, а також з формою відмови від Договору страхування;
      8. можливими обмеженнями права відмови від Договору страхування, а також з випадками, у яких Клієнт втрачає право відмови від Договору страхування;
      9. тривалістю дії Договору страхування, зі способом та передумовами розірвання Договору страхування;
      10. позасудовими шляхами розгляду скарг Страхувальником, якщо такі використовуються, а також з можливими процедурами задоволення претензій та правилами, за якими ними можна скористатися.
    2. ознайомитися зі змістом ЗУС, доступні до перегляду за допомогою Сервісу.
    3. ознайомитися з сумою страхового внеску, указаною в Сервісі. Щоб отримати розрахунок розміру страхового внеску, Користувач має вказати варіант страхування, період страхування, кількість застрахованих осіб та територію дії договору страхування. Вартість (ціна) страхового внеску, яку було розраховано за допомогою калькулятору страхового внеску, є і залишається обов'язковою для Страхувальника до настання кінцевої дати строку оплати страхового внеску. Після настання цієї дати, Страхувальник має право відмовити у приєднанні до Договору страхування, не зважаючи на факт оплати страхового внеску.
  4. Через вибір опції «Забронювати рейс із страхуванням», визначеної в абзаці 2, Користувач засвідчує своє розуміння і прийняття того, що він таким чином подає Заяву на приєднання до Договору страхування зі Страхувальником, та підтверджує, що попередньо ознайомився зі змістом Умов користування, ЗУС, відомостями про розмір страхового внеску та інформацією, зазначеною в абзаці 3.
  5. Договір страхування укладається на засадах Умов користування, ЗУС, Заяви Користувача та розрахунку страхового внеску за допомогою калькулятору (ціни) страхового внеску. Договір страхування вважається укладеним з моменту, визначеному в §18.3 Умов користування.
  6. Страхувальник має підтвердити факт укладення Договору страхування, надіславши копію договору на адресу електронної пошти, вказаної Користувачем у Заяві, разом із відомостями, зазначеними в абзаці 3, зокрема роз'ясненням щодо права відмови від Договору страхування та форми подання заяви про намір відмови від Договору.

§ 20

  1. Приєднання до Договору страхування за допомогою лінії підтримки, що належить компанії Flyhacks, відбувається відповідно до порядку, встановленого цим параграфом.
  2. Користувач повідомляє телефоном інформацію, потрібну для заповнення Заяви, а також варіант страхування, період страхування, кількість застрахованих осіб та територію дії договору страхування. Якщо Користувач раніше вносив відповідні відомості до Сервісу з метою бронювання авіарейсів і тепер висловив бажання приєднатися до Договору страхування, компанія Flyhacks має повідомити Користувача про те, що ці відомості будуть використані для заповнення Заяви та укладення Договору страхування, і що компанія може за потреби запросити інші відомості з цією метою.
  3. Після заповнення Заяви компанія Flyhacks надсилає Користувачеві на адресу його електронної пошти, яку було повідомлено під час телефонної розмови, таке:
    1. Заяву, що містить відомості, які Користувач повідомив телефоном;
    2. відповідні ЗУС;
    3. Умови користування;
    4. відомості про розмір страхового внеску, спосіб та строк оплати страхового внеску. Цей строк водночас становить термін дії оферти.
  4. Крім того, разом із підтвердженням, зазначеним в абзаці 3, компанія Flyhacks як представник Страхувальника, має надати Користувачу інформацію, визначену §19.3, а також відомості, визначені абзацом 3, зокрема роз'яснення щодо права відмови від Договору страхування та форму подання заяви про намір відмови від Договору.
  5. Перед оплатою страхового внеску Користувач має ознайомитися з повним змістом надісланого йому підтвердження, а саме:
    1. прочитати Умови користування;
    2. прочитати ЗУС;
    3. ознайомитися з розміром страхового внеску, умовами його оплати;
    4. прочитати зміст пропонованого договору страхування.
  6. Користувач має підтвердити свій намір приєднатися до Договору страхування за допомогою переходу за посиланням, що міститься в електронному листі, вказаному в абзаці 3, та оплати страхового внеску, яка прирівнюється до заяви про намір приєднатися до Договору страхування. Віднині і надалі надсилання такої заяви вважається законною підставою для приєднання до Договору страхування — згідно з законом Республіки Польща про захист прав споживачів. Після надіслання цієї заяви, Клієнт має сплатити страховий внесок, що є підставою приєднання до Договору страхування. Користувач розуміє і приймає те, що для отримання розрахунку розміру страхового внеску Користувач мав указати варіант страхування, період страхування, кількість застрахованих осіб та територію дії договору страхування. Вартість страхового внеску, зазначена в підтвердженні, яке передбачено абзацом 4, розраховується за допомогою калькулятору (ціни) страхового внеску. Вона вважається обов'язковою для Страхувальника до моменту настання кінцевої дати строку для сплати страхового внеску (терміну дії оферти).
  7. Страхувальник має підтвердити факт укладення Договору страхування, надіславши копію договору на адресу електронної пошти, вказаної Користувачем у Заяві.

§ 21

  1. Сума страхового внеску розраховується на підставі відомостей, наданих Користувачем у Заяві, та графіку страхових внесків, що є чинним у день подання Заяви. Якщо Договір страхування укладено за допомогою:
    1. Сервісу — Користувач отримає розрахунок страхового внеску за кліком на кнопку:
      1. хакнути і заплатити зі страхуванням, якщо Користувачем було обрано придбати авіаквиток відразу зі страхуванням;
      2. Додати страхування, якщо Користувач вирішив купити поліс страхування після придбання авіаквитка;
    2. лінії підтримки — розмір страхового внеску має бути повідомлено Користувачу в телефонній розмові, а потім підтверджено, як зазначено в §20.
  2. Користувач може сплатити страховий внесок у спосіб, описаний в §14.2. Страховий внесок вважається сплаченим:
    1. у момент, коли страховий внесок було зараховано на банківський рахунок платіжного агенту, що надає посередницькі послуги компанії Flyhacks (у розумінні §3.3 цих Умов користування) — якщо Застрахована особа здійснює платіж за допомогою банківського переказу або платіжної картки;
    2. у момент передачі готівки компанії Flyhacks, що виступає як посередник (у розумінні §3.3 цих Умов користування) — якщо Застрахована особа здійснює платіж готівкою.
  3. Користувач несе витрати на забезпечення зв'язку з Сервісом, згідно з тарифами свого телекомунікаційного оператора.
  4. Користувач не несе жодних витрат, пов'язаних із приєднанням до Договору страхування, окрім оплати страхових внесків та витрат на забезпечення зв'язку з Сервісом або лінією підтримки (якщо дзвінок здійснює Користувач) згідно з тарифами свого телекомунікаційного оператора.
  5. Для приєднання до Договору страхування, страховий внесок має бути сплачено в строк, визначений для Користувача. Якщо строку оплати не було дотримано, термін дії Заяви спливає без активації послуги страхового забезпечення.

§ 22

  1. Згідно з абзацом 4, Користувач, що є Споживачем, має право відмовитися від Договору страхування без пояснення причин та без додаткових витрат. Для цього він має надати Страхувальнику декларацію відповідного наміру (повідомлення) в письмовій формі протягом 30 днів з моменту отримання умов страхування, що підтверджують приєднання до Договору страхування, як зазначено в §19.7 чи §20.7.
  2. У разі відмови Користувача від Договору страхування, Договір не вважається укладеним, а Користувач, що є Споживачем, звільняється від усіх зобов'язань. Згідно з абзацом 3, сторони мають отримати компенсацію за вже виконані ними договірні зобов'язання в раніше визначеному розмірі, без змін (окрім необхідних змін, обумовлених характером звичайної діяльності сторін) та протягом тридцяти днів:
    1. з моменту відмови від Договору страхування — для Користувача, що є Споживачем;
    2. з моменту отримання декларації про намір відмовитися від Договору страхування — для зобов'язань Страхувальника.
  3. Відмова від Договору страхування не звільняє Користувача від обов'язку сплатити страхові внески за період страхового забезпечення Страхувальником.
  4. Договір страхування припиняє свою дію:
    1. після завершення Періоду страхування (якщо інше не вказано в ЗУС);
    2. у день отримання Страхувальником або його посередником (компанією Flyhacks) повідомлення про відмову від Договору страхування.
  5. Якщо Договір страхування укладено за допомогою веб-сайту або лінії підтримки, Застрахована Особа, якою є Споживач, має право відмовитися від Договору страхування протягом Періоду страхування або принаймні впродовж 30 днів після отримання нею повідомлення про те, що Договір страхування було укладено.
  6. Якщо Договір страхування укладено за особистої присутності, Застрахована Особа має право відмовитися від Договору страхування, якщо Період страхування за цим договором перевищує шість місяців — впродовж 30 днів (7 днів, якщо Застрахована особа є юридичною особою) з моменту приєднання до Договору страхування.
  7. Реалізація прав, що зазначені в абзацах 5–6, не звільняє Застраховану особу від обов'язку сплатити страхові внески за період страхового забезпечення Страхувальником.
  8. Застрахована особа має право на відшкодування страхових внесків за період невикористання страхового забезпечення у співвідношенні до невикористаного Періоду страхування, що розраховується починаючи:
    1. від наступного дня після дня отримання повідомлення про відмову від Договору; — для подій, зазначених в абзацах 1–2 цього параграфа;
    2. від наступного дня після дня смерті — у випадку смерті Застрахованої особи.
  9. Для відмови від Договору страхування та запиту відшкодування страхових внесків, Застрахована особа повинна надіслати в письмовій формі декларацію (повідомлення) про відповідний намір відмовитися від Договору страхування Страхувальнику або його посереднику (компанії Flyhacks). День отримання цієї декларації Страхувальником або компанією Flyhacks як посередником (у розумінні §3.3 Умов користування) вважається днем відмови від Договору страхування.
  10. Для запиту відшкодування страхових внесків у випадку смерті Застрахованої особи, особа, що вимагає відшкодування, має пред'явити Страхувальнику свідоцтво про смерть Застрахованої особи разом із заявою на відшкодування страхових внесків у письмовій формі.

§ 23

  1. Окрім права на розв'язання спорів стосовно задоволення претензій у суді, Користувач, що є Споживачем, або інша особа, право якої забезпечене Договором страхування і яка є Споживачем, має право звернутися до фінансового омбудсмена для позасудового врегулювання споживацьких спорів, що стосуються Договору страхування. Фінансовий омбудсмен є інституцією, уповноваженою здійснювати розгляд споживацьких спорів задля їхнього позасудового врегулювання, відповідно до закону Республіки Польща про позасудове врегулювання споживацьких спорів від 23 вересня 2016 року. Подальша інформація наявна на веб-сайті фінансового омбудсмена: https://rf.gov.pl
  2. Процедури позасудового врегулювання споживацьких спорів між Користувачем, що є Споживачем та проживає на території Європейського Союзу, або іншою особою, право якої забезпечене Договором страхування і яка є Споживачем, та Страхувальником можуть здійснюватися за допомогою веб-платформи для врегулювання спорів онлайн: http://ec.europa.eu/consumers/odr/./. Адреса електронної пошти Страхувальника: quality@axa-assistance.pl.
  3. Скарги стосовно Договору страхування приймаються:
    1. у письмовій формі:
      1. особисто за адресою реєстрації Страхувальника;
      2. поштою за адресою Страхувальника:
        Dział Jakości/Quality Dept.
        AXA Assistance
        ul. Prosta 68; 00-838 Warszawa
    2. електронною поштою за адресою quality@axa-assistance.pl (відповідно до правил ЗУС).
  4. У скарзі має бути вказано:
    1. ім'я та прізвище клієнта;
    2. повну поштову адресу або адресу електронної пошти клієнта для отримання відповіді;
    3. формулювання Договору страхування, якого стосується скарга;
    4. опис проблеми, що призвела до подання скарги, предмет скарги та обставини, якими обґрунтовуються вимоги клієнта;
    5. заходи, яких клієнт очікує від Страхувальника;
    6. якщо клієнт бажає отримати відповідь електронною поштою — відповідне прохання з боку клієнта.
  5. Якщо розгляд скарги вимагає додаткової інформації стосовно клієнтського запиту, Страхувальник має повідомити про це клієнта. У свою чергу, клієнт має надати на запит Страхувальника будь-яку інформацію та подробиці, які є необхідними для розгляду скарги.
  6. Страхувальник має надати відповідь без зайвої затримки та не пізніше, ніж впродовж 30 днів з моменту отримання скарги. Щоб дотриматися строку, Страхувальнику достатньо надіслати відповідь до моменту його закінчення.
  7. У надто складних випадках, для яких розгляд скарги та надання відповіді у строк, передбачений абзацом 10, є неможливими, Страхувальник має пояснити причину затримки, навести обставини, що потребують з'ясування задля розгляду справи, та встановити очікуваний строк розгляду скарги та надання відповіді.
  8. Відповідь Страхувальника надсилається на поштову адресу, зазначену абзацом 8.2, окрім випадків, коли клієнт просить отримати відповідь електронною поштою — у такому разі відповідь має бути надіслано на адресу електронної пошти, зазначену в абзаці 8,3.
  9. У випадках, неврегульованих процедурою подання скарг наведеною вище, діють положення закону Республіки Польща про розгляд скарг суб'єктами фінансового ринку та про інститут фінансового омбудсмена від 5 серпня 2015.
  10. Клієнт може звернутися для розгляду справи до фінансового омбудсмена.
  11. Будь-які спори, що виникають за Договором страхування або у зв'язку з ним, мають вирішуватися в судах загальної юрисдикції або в судах, територією юрисдикції яких є місце проживання або реєстрації Користувача (отримувача страхового забезпечення), який є застрахованим або відповідним чином уповноваженим за умовами Договору страхування. У випадку намагання задовольнити претензії спадкоємцем застрахованої особи або спадкоємцем, чиє відповідне право забезпечує Договір страхування — у судах, територією юрисдикції яких є місце проживання спадкоємця застрахованої особи або спадкоємця, чиє відповідне право забезпечує Договір страхування.

§ 24

  1. Страхувальник є контролером персональних даних, вказаних у Заяві, та інших даних, наданих для укладення або виконання Договору страхування.
  2. Персональні дані, указані в Заяві, оброблюються задля виконання Договору страхування та в цілях, які адміністратор даних переслідує на законних підставах. За отримання окремої згоди Користувача, персональні дані оброблюються також з метою надсилання комерційної інформації (у розумінні закону Республіки Польща про надання послуг в електронному вигляді від 18 липня 2002 року) на адресу електронної пошти, наданої Користувачем, або щоб запропонувати Користувачу приєднатися до Договору страхування за допомогою телефону, електронної пошти, систем автоматичного додзвону та інших засобів комунікації.
  3. Користувач має право переглядати та коригувати власні персональні дані.
  4. Надання персональних даних, що вказуються в Заяві, є добровільним.
  5. У разі, якщо Користувач укладає Договір страхування від імені третіх осіб, Користувач має отримати згоду цих осіб на надання персональних даних Страхувальнику, перш ніж передавати їхні персональні дані.

VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.

§ 25

  1. Компанія Flyhacks зазначає, що не є стороною договорів повітряних перевезень. Такі договори укладаються між Перевізником та Користувачем. Таким чином, претензії стосовно невиконання або неналежного виконання положень таких договорів Користувач має адресувати Перевізнику.
  2. Компанія Flyhacks зазначає, що Перевізники несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання договору повітряних перевезень згідно з положеннями Регламенту (ЄС) № 261/2004 Європейського Парламенту та Ради від 11 лютого 2004 року щодо встановлення загальних правил в галузі компенсації та сприяння пасажирам у разі відмови в посадці, відміні або тривалій затримці авіарейсу (Офіційний вісник Європейського Союзу, розділ «Право» 2004.46.1).
  3. Компанія Flyhacks зазначає, що не є стороною договорів страхування. Такі договори укладаються безпосередньо між Страхувальником та Користувачем. Таким чином, претензії стосовно невиконання або неналежного виконання положень таких договорів Користувач має адресувати безпосередньо Страхувальнику.

§ 26

  1. Компанія Flyhacks відповідає перед Користувачами, що не є Споживачами, за невиконання або неналежне виконання договорів між Flyhacks та Користувачами, що не є Споживачами, лише у розмірі комісійного збору, сплаченого на користь Flyhacks відповідно до договору, невиконання або неналежне виконання якого викликало претензії Користувача, що не є Споживачем. Компанія Flyhacks не несе відповідальність за будь-які прибутки, втрачені Користувачем, що не є Споживачем.
  2. Вищезазначені положення не стосуються Користувачів, що є Споживачами.

VIII. ІНФОРМАЦІЙНА РОЗСИЛКА.

§ 27

  1. Форма в розділі «Інформаційна розсилка» вважається офертою компанії Flyhacks для Користувача на приєднання до Договору надання послуги інформаційних розсилок.
  2. Користувач, що бажає приєднатися до Договору надання послуги інформаційних розсилок, має заповнити вищезазначену форму, вказавши в ній власну адресу електронної пошти.
  3. Здійснивши клік на кнопку, що завершує абонування інформаційної розсилки, Користувач надсилає цю форму компанії Flyhacks, що вважається прийняттям Користувачем оферти Flyhacks, описаної в пункті 1 цього параграфа. З цього моменту Договір надання послуги інформаційних розсилок вважається укладеним між особою, що заповнила форму, та компанією Flyhacks.
  4. Використання послуги інформаційних розсилок не потребує створення Облікового запису.

IX. БЕЗПЕЧНА ПЕРЕСАДКА.

§ 28

  1. Під час укладення договорів повітряних перевезень, як описано в Додатку 2 до Умов користування, Користувач може додатково укласти з компанією Flyhacks Договір Безпечної пересадки. Для цього Користувачу потрібно обрати відповідну опцію. Для окремих Користувачів компанія Flyhacks також може включити опцію Безпечної пересадки в процес придбання авіаквитків — без необхідності подавати додаткову декларацію про відповідний намір для Користувача.
  2. Детальні умови Безпечної пересадки описано в Додатку 2 до Умов користування.
  3. Після виконання компанією Flyhacks своїх зобов'язань перед Користувачем відповідно до умов Безпечної пересадки, Користувач має передати компанії Flyhacks грошові вимоги, що з'явилися в Користувача по відношенню до Перевізника внаслідок події, передбаченої умовами Безпечної пересадки, у розмірі, що відповідає вартості послуг, наданих компанією Flyhacks Користувачеві в рамках виконання умов Безпечної пересадки.

X. СПОВІЩЕННЯ ПРО ЗМІНУ ЦІН.

§ 29

  1. Користувач може використовувати послугу сповіщення про зміну цін.
  2. Для цього Користувач повинен вказати маршрут перельоту, період, впродовж якого мають відстежуватися ціни, та рівень цін, про який компанія Flyhacks має повідомляти Користувача.
  3. Якщо ціна на обраний Користувачем маршрут перельоту сягає рівню, встановленого Користувачем, компанія Flyhacks має повідомити про це Користувача електронним листом.
  4. Використання послуги сповіщення про зміну цін не потребує створення Облікового запису.

XI. ВАРІАНТИ ПЕРЕЛЬОТІВ.

§ 30

Відповідно до § 7.1 Умов користування, створення та використання Облікового запису є безкоштовним для Користувача, але передбачає отримання Користувачем на адресу електронної пошти інформації від Flyhacks про цікаві варіанти перельотів або інші послуги, доступні за допомогою Сервісу.

XII. ОТРИМАННЯ КОМПЕНСАЦІЇ.

§ 31

  1. Компанія Flyhacks може надати Користувачам змогу укладати договори з організаціями, що сприяють отриманню грошової компенсації від Перевізників згідно з правилами, що визначають права пасажирів авіаліній, зокрема у разі відміни або тривалої затримки авіарейсу. Щоб скористатися подібними послугами компанії, що не пов'язана з компанією Flyhacks, Користувач має заповнити відповідну форму, розміщену за допомогою Сервісу або надіслану Користувачу електронним листом.
  2. Послуги сприяння отриманню компенсації, описані в §24, не можуть бути використані для рейсів, які було заброньовано з опцією Безпечної пересадки.

XIII. СКАРГИ.

§ 32

  1. Будь-які скарги стосовно послуг Flyhacks подаються компанії Flyhacks за допомогою контактної форми на сайті www.flyhacks.com/contact, електронних листів на адресу електронної пошту airsupport@flyhacks.com, звичайних листів безпосередньо на адресу, вказану в § 1.2 Умов користування або особисто під запис в офісі компанії Flyhacks, як описано в § 1.2 Умов користування.
  2. Скарга повинна містити відомості про Користувача, які є необхідними для повідомлення Користувача про результат розгляду скарги, а також опис порушень, що мали місце під час надання послуг компанією Flyhacks.
  3. Компанія Flyhacks має розглянути скаргу та повідомити Користувачу результат розгляду впродовж 14 днів після її отримання.

§ 33

  1. Скарги, що стосуються невиконання або неналежного виконання договорів повітряних перевезень подаються безпосередньо Перевізникам, згідно з правилами, прописаними в умовах Перевізників, та відповідними положеннями законодавства.
  2. Скарги, що стосуються Договору страхування, подаються Страхувальнику, згідно з параграфом § 23.3.

XIV. ПРАВО ВІДМОВИ ВІД ДОГОВОРУ НАДАННЯ ПОСЛУГ.

§ 34

  1. Згідно з абзацами 5 та 7 цього параграфа, Користувач, що є Споживачем, має право відмовитися від договору про надання послуг Flyhacks без зазначення причин. Строк повідомлення про відмову від договору спливає після 14 днів з моменту його укладення.
  2. Щоб скористатися правом відмови, Користувач повинен повідомити Flyhacks про своє рішення щодо відмови відповідною чіткою заявою (наприклад, листом на адресу офісу Flyhacks або електронним листом на адресу airsupport@flyhacks.com). Для цього Користувач також може, але не зобов'язаний, скористатися формою відмови, наведеною в Додатку 3 до Умов користування.
  3. Для того, щоб строк відмови вважався дотриманим, Користувачу достатньо надіслати повідомлення про відмову відразу перед закінченням періоду повідомлення про відмову.
  4. У разі відмови від договору, укладеного з Flyhacks, компанія Flyhacks має негайно повернути Користувачеві комісійний збір — не пізніше, ніж через 14 днів від дати отримання повідомлення про відмову, в усіх випадках. Компанія Flyhacks має повернути оплату в той самий спосіб, у який її було здійснено під час первинної транзакції, якщо тільки Користувач не висловив чіткої згоди на інший спосіб повернення. У будь-якому випадку Користувач не несе жодних витрат, пов'язаних із цим поверненням.
  5. Якщо Користувач запросив у Flyhacks повне виконання послуги до закінчення строку подання відмови, Користувач втрачає право на відмову від договору з Flyhacks про надання цієї послуги.
  6. Компанія Flyhacks зазначає, що право на відміну, яке описується цим параграфом у жодному разі не стосується договорів повітряних перевезень, укладених між Користувачем та Перевізниками за допомогою Сервісу.
  7. Відмова від Договору страхування здійснюється відповідно до §22.

XV. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.

§ 35

  1. Для використання послуг, які пропонуються за допомогою Сервісу, Користувач має заповнити відповідні форми. Заповнення цих форм вимагає надання певних персональних даних. Крім того, у Користувача може виникнути потреба надати власні персональні дані під час комунікації з Flyhacks, для отримання відповідей від Flyhacks надалі.
  2. Надання персональних даних є добровільним, проте обов'язковим для використання послуг, що надаються за допомогою Сервісу.
  3. Будь-які персональні дані, надані компанії Flyhacks Користувачами, оброблюються відповідно до положень польського законодавства, насамперед положень закону Республіки Польща про захист персональних даних від 29 серпня 1997 року та закону Республіки Польща про надання електронних послуг від 18 липня 2002 року.

§ 36

  1. Компанія Flyhacks є адміністратором персональних даних згідно з абзацом 4.
  2. Компанія Flyhacks може доручити обробку персональних даних, наданих Користувачами, іншій організації, відповідно до договору, укладеного з такою організацією.
  3. Для надання послуг, що пропонуються за допомогою Сервісу, доступ до даних Користувача має бути надано також і Перевізникам, з якими Користувач уклав договір повітряних перевезень.
  4. Страхувальник є контролером персональних даних, наданих у зв'язку з укладенням Договору страхування (§ 24).

§ 37

  1. Користувач має право переглядати та змінювати власні персональні дані. Компанія Flyhacks зазначає, що в разі зміни даних, які вказуються в авіаквитку, діють правила, наведені в § 16 Умов користування.
  2. Для даних, що були надані Перевізнику, запит Користувача на дії, описані в пункті 1 цього параграфа, має бути передано цьому Перевізнику.

§ 38

  1. Компанія Flyhacks оброблює персональні дані Користувачів та використовує їх у межах та цілях, необхідних для надання послуг, що пропонуються за допомогою Сервісу.
  2. Укладення Користувачем Договору про інформаційну розсилку, Договору Безпечної пересадки або відповідна згода Користувача дають компанії Flyhacks право передавати Користувачеві на адресу електронної пошти або телефонні номери, вказані Користувачем, комерційну інформацію в рамках заходів прямого маркетингу — зокрема інформацію, що передається кінцевими пристроями (комп'ютер, сервер) або системами автоматичного додзвону.

§ 39

Персональні дані, зібрані компанією Flyhacks, можуть бути передані до органів державної влади, що мають відповідні повноваження згідно з чинним законодавством.

§ 40

Компанія Flyhacks використовує технічні засоби, передбачені відповідними чинними положеннями законодавства про захист персональних даних, задля запобігання доступу сторонніх осіб до персональних даних, зібраних в електронній формі.

§ 41

Користувач не може використовувати послуги, що надаються через Сервіс, анонімно або під псевдонімом.

§ 42

  1. Компанія Flyhacks реєструє інформацію про IP-адресу Користувача, з якої Користувач відвідує Сервіс.
  2. На основі відомостей про IP-адресу та пов'язане з нею місцезнаходження Користувача компанія Flyhacks оптимізує вміст Сервісу, щоб забезпечити більшу відповідність вмісту потребам Користувача.

XVI. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ.

§ 43

Компанія Flyhacks повідомляє про можливість використати інтернет-платформу за веб-адресою http://ec.europa.eu/consumers/odr/ для врегулювання спорів, що виникають з дистанційних контрактів, укладених між Споживачами та підприємствами. Ця платформа призначена для використання Споживачами та підприємствами, що бажають врегулювати споживацький спір стосовно транзакцій, які було здійснено онлайн, у позасудовий спосіб.

§ 44

  1. Компанія Flyhacks має право в односторонньому порядку змінювати Умови користування — згідно з правилами, передбаченими положеннями цього параграфа, та тільки в таких випадках:
    1. Компанія Flyhacks впроваджує нові послуги, що пов'язані з суттю Сервісу, наприклад нові варіанти багажу, повітряних перевезень, трансферу з аеропорту до обраної Користувачем локації, бронювання житла, бронювання екскурсій або відвідин туристичних пам'яток у пункті призначення, страхування перельотів або перебування в пункті призначення — у цьому випадку Умови користування може бути змінено в межах, необхідних для внесення таких послуг до Умов користування.
    2. У разі зміни положень законодавства, що викликає потребу відповідного редагування положень Умов користування, зокрема положень, що стосуються захисту споживачів, надання електронних послуг, захисту персональних даних — у цьому випадку Умови користування може бути змінено в межах, необхідних для їхнього приведення у відповідність новим вимогам законодавства.
  2. У будь-якому з вищенаведених випадків, компанія Flyhacks має повідомити Користувачів про заплановані зміни Умов користування, надіславши посилання на новий зміст Умов користування на електроні адреси, повідомлені за допомогою Сервісу, не пізніше як за 14 днів до того, як зміни набудуть чинності.
  3. Користувачі, що не приймають заплановані зміни, можуть розірвати Договір про створення Облікового запису в Сервісі згідно з правилами, наведеними в § 10.2 Умов користування. Якщо Договір про створення Облікового запису не було розірвано Користувачем до моменту, коли нові Умови користування мають набути чинності, ці Умови стають обов'язковими до виконання для Користувача від дня, що вважається датою набуття чинності для нових Умов користування.

§ 45

  1. Вирішення спорів Користувачів, що не є Споживачами, з компанією Flyhacks належить до юрисдикції судів Республіки Польща. Подібні спори мають розглядатися в суді, юрисдикція якого розповсюджується на адресу ведення господарчої діяльності компанії Flyhacks.
  2. Положення пунктів, наведених вище, не стосуються Користувачів, що є Споживачами.

§ 46

  1. Договори, що укладаються між компанією Flyhacks та Користувачами, що не є Споживачами, регулюються положеннями законодавства Республіки Польща.
  2. Договори, що були укладені між компанією Flyhacks та Користувачем, що є Споживачем, регулюються положеннями законодавства Республіки Польща в тому разі, якщо такий вибір застосовного права не позбавляє Споживача засобів юридичного захисту, що забезпечуються положеннями права, які не можуть бути обмежені умовами договорів, або положеннями права, що мали б переважну силу в разі незастосування права Республіки Польща.

§ 47

З Умовами користування можна ознайомитися за посиланням https://flyhacks.com/terms_and_regulations та в офісі компанії Flyhacks, згідно з § 1.2 Умов користування.

Додаток 1.

ПОЛІТИКА ЩОДО ФАЙЛІВ COOKIE.

§ 1

  1. Компанія Flyhacks використовує файли cookie, тобто маленькі фрагменти текстової інформації, що зберігаються на кінцевому пристрої Користувача (комп'ютері, планшеті, смартфоні). Файли cookie можуть бути прочитані інформаційно-технологічними системами компанії Flyhacks або інших організацій.
  2. Компанія Flyhacks використовує як файли cookie з сайту, отримані за допомогою Сервісу, так і сторонні файли cookie, що розміщуються іншими організаціями, зокрема компаніями Facebook Ireland Limited та Google Inc.
  3. Компанія Flyhacks зберігає файли cookie на кінцевому пристрої Користувача та в подальшому використовує доступ до інформації, що міститься в цих файлах, у цілях збору статистики, аналізу та адаптації вмісту Сервісу до вподобань окремих Користувачів, задля здійснення маркетингових заходів та забезпечення коректної роботи Сервісу, зокрема підтримки сеансу після входу Користувача до Облікового запису. Сторонні файли cookie зберігаються для потреб маркетингу, клієнтської підтримки, поліпшення наявних пропозицій, збирання статистики та аналізу.

§ 2

  1. Компанія Flyhacks повідомляє Користувачів про те, що збереженню файлів cookie на кінцевому пристрої Користувача можна перешкодити за допомогою відповідних налаштувань інтернет-браузера.
  2. Компанія Flyhacks зазначає, що Користувач може видалити файли cookie після того, як їх було збережено Flyhacks, за допомогою відповідних функцій браузера, програмного забезпечення або інших інструментів, доступних в операційній системі Користувача.
  3. Інструкції щодо того, як видалити файли cookie за допомогою найбільш популярних браузерів, наявні за відповідними посиланнями нижче:

§ 3

Крім цього, компанія Flyhacks звертає увагу Користувачів на таке: будь-яка зміна налаштувань веб-браузера, що має на меті запобігти збереженню або обмежити збереження файлів cookie на кінцевому пристрої Користувача, може обмежувати фунціональність послуги, що надається. Такі самі наслідки може спричинити видалення файлів cookie під час надання послуги. Це може перешкодити входу до Облікового запису всередині Сервісу або викликати переривання сеансу після входу.

Додаток 2.

Безпечна пересадка

1. ОСНОВНІ ВИЗНАЧЕННЯ ТА ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

  • 1.1. Хакнутий маршрут – план авіамаршруту, який складається з рейсів окремого перевізника або перевізників, що пропонують прямі рейси, і який було підібрано компанією Flyhacks для того, щоб запропонувати Пасажиру значне заощадження коштів. Перельоти за такими маршрутами не покриваються умовами гарантії забезпечення своєчасної пересадки або договорів про спільну експлуатацію повітряної лінії, але є захищеними умовами Безпечної пересадки, у розумінні термінів, зазначених в розділі IX (параграф 28) вище. Далі Хакнутий маршрут також іменується «Переліт з пересадками» або «Подорож», залежно від контексту.
  • 1.2. Переліт з пересадками – маршрут, що вимагає від Пасажира здійснення пересадки на інший рейс під час проміжної зупинки на маршруті до пункту призначення.
  • 1.3. Зміна маршруту – зміна маршруту, спричинена затримкою чи відміною рейсу, чи перенесенням часу вильоту авіалініями, через що Пасажир пропускає наступний рейс у момент пересадки і не може потрапити до пункту призначення. Термін не стосується ситуацій, у яких зміна маршруту відбулася через провину самого Пасажира або через перенесення дати чи часу вильоту для одного зі стикувальних рейсів на вимогу Пасажира.
  • 1.4. Форс-мажорні обставини - обставини непереборної сили, що виникли внаслідок будь-яких подій, які не могли бути передбачені та яким не можна було запобігти, наприклад, внаслідок війни, повені, пожежі, стихійного лиха, надзвичайних погодних умов, виверження вулкану, терористичної атаки, страйку, блокаду, хакерської атаки, збою інтернет-мережі, дії комп'ютерних вірусів та інших подій.
  • 1.5. Безпечна пересадка – послуга, яку Пасажир може активувати кліком на відповідну кнопку, розміщену на сайті бронювань.
  • 1.6. Супровідні послуги – послуги, пов'язані з виконанням умов Безпечної пересадки, що можуть бути надані Користувачу в таких випадках:
    • 1.6.1 якщо після початку подорожі, другий транзитний рейс Хакнутого маршруту було перенесено на наступний день, затримано або скасовано, і Пасажиру було запропоновано альтернативний стикувальний рейс, що здійснюється в інший день, компанія Flyhacks може відшкодувати Пасажиру витрати на ночівлю (у розмірі не більше 50 євро на особу).
    • 1.6.2 якщо через Зміну маршруту Пасажир має провести більше 5 годин у місці стикування рейсів, компанія Flyhacks може відшкодувати Пасажиру витрати на їжу та напої (у розмірі не більше 10 євро на особу).
    • 1.6.3 Щоб отримати відшкодування, Пасажир має якомога скоріше зв'язатися з компанією Flyhacks телефоном та надати їй квитанції на підтвердження витрат не пізніше, ніж через 14 днів після відповідного випадку. Процес відшкодування може тривати до 14 днів після отримання всіх необхідних документів. Документи потрібно надсилати за адресою: Flyhacks.com Sp. Вулиця Wolnosc 8d, Варшава 01-018, Польща, з приміткою: LAYOVER GUARANTEE (ГАРАНТІЯ ПЕРЕСАДКИ)
  • 1.7. Обсяг Супровідних послуг, що надаються згідно з умовами Безпечної пересадки, обмежується лімітом відповідальності, визначеним у пункті 2.2 цих умов.

2. УМОВИ БЕЗПЕЧНОЇ ПЕРЕСАДКИ

  • 2.1. Компанія Flyhacks надає пакет супровідних послуг («Безпечна пересадка») тільки на перельоти, визначені як Хакнуті маршрути, та тільки на умовах, зазначених нижче.
  • 2.2. У разі Зміни маршруту компанія Flyhacks пропонує Пасажиру найдешевший альтернативний стикувальний рейс із можливих — літаком або іншими транспортними засобами (за відповідного рішення Пасажира) — та покриває пов'язані із цим витрати (у рамках обмежень, викладених у цих Умовах користування), щоб забезпечити Пасажиру можливість дістатися пункту призначення або, за бажання Пасажира, повернутися до вихідного пункту подорожі. Далі такий рейс іменується Інший стикувальний рейс.
  • 2.3. Максимальний розмір відповідальності, передбачений умовами Безпечної пересадки (разом із загальною вартістю Іншого стикувального рейсу та всіх Супровідних послуг), обмежується такими сумами:
    1. 400 євро загалом на пасажира для рейсів в межах одного континенту;
    2. 1000 євро загалом на пасажира для міжконтинентальних рейсів;
    (далі йменується як «Ліміт відповідальності»).
  • 2.4. Якщо Пасажира не задовольняють Інші стикувальні рейси, запропоновані йому компанією Flyhacks, Пасажир може запропонувати власний варіант стикувального рейсу, за умови, що ціна цього рейсу буде такою самою або нижчою за ціни Інших стикувальних рейсів, які було запропоновано Flyhacks.
  • 2.5. Інший стикувальний рейс має забезпечити Пасажиру змогу продовжити Подорож протягом не більше як 72 годин після того, як компанію Flyhacks було повідомлено про Зміну маршруту, або, якщо Подорож ще не почалася, упродовж 72 годин з моменту запланованого початку Подорожі.
  • 2.6. Якщо вартість Іншого стикувального рейсу, що є найдешевшим серед можливих, перевищує Ліміт відповідальності, компанія Flyhacks має сплатити ці витрати в сумі Ліміту відповідальності, а Пасажир має сплатити витрати понад цю суму — окрім випадків, у яких компанія Flyhacks зобов'язана сплатити витрати понад Ліміт відповідальності від імені Пасажира. Пасажир зобов'язаний сплатити різницю між вартістю рейсу та Лімітом відповідальності перед придбанням квитка.
  • 2.7 Якщо компанії Flyhacks не вдалося знайти Інший стикувальний рейс, що має здійснитися протягом наступних 72 годин, Пасажир отримає відшкодування в розмірі Ліміту відповідальності. Таке відшкодування означає виконання компанією Flyhacks усіх зобов'язань, передбачених умовами Безпечної пересадки, що не дає Пасажиру змогу в подальшому висувати претензії до компанії Flyhacks.

3. БЕЗПЕЧНА ПЕРЕСАДКА — ІНТЕРВАЛИ ПЕРЕСАДКИ:

  • 3.1. Від Пасажира очікується вчасне здійснення посадки на рейс у місці пересадки. Ці інтервали пересадки вважаються достатніми, щоб здійснити пересадку (далі йменуються як «Мінімальне транзитне вікно»):
    1. Пасажир, що подорожує без зареєстрованого багажу, має 60 хвилин на пересадку;
    2. Пасажир, що подорожує з зареєстрованим багажем, має 90 хвилин на пересадку;
    3. Пасажир, що подорожує з зареєстрованим багажем або без зареєстрованого багажу, має 120 хвилин на пересадку, якщо вона вимагає перехід з одного терміналу аеропорту до іншого;
    4. Пасажир, що подорожує з зареєстрованим багажем або без зареєстрованого багажу, має 180 хвилин на пересадку, якщо вона вимагає переміщення з одного аеропорту до іншого в межах однієї міської зони.
  • 3.2. У разі будь-яких розбіжностей у визначенні достатнього часу для здійснення пересадки (Мінімального транзитного вікна) між Пасажиром та компанією Flyhacks, остаточними вважаються дані ресурсу flightstats.com.
  • 3.3. Якщо Пасажиру не вдалося здійснити пересадку попри те, що тривалість відведеного йому часу була не меншою за Мінімальне транзитне вікно, умови Безпечної пересадки не набувають сили.

4. БЕЗПЕЧНА ПЕРЕСАДКА – ІНШІ УМОВИ

  • 4.1. Умови Безпечної пересадки набувають сили, якщо:
    1. Інший стикувальний рейс було заброньовано за допомогою Flyhacks.
    2. Пасажир сповістив компанію Flyhacks про потребу використання Безпечної пересадки відразу після виявлення Зміни маршруту, зателефонувавши на номер +48 22 395 60 87. Сповіщення приймаються цілодобово, сім днів на тиждень.

5. БЕЗПЕЧНА ПЕРЕСАДКА – ВИНЯТКИ

  • 5.1. Якщо авіакомпанія та/або аеропорт надає або має зобов'язання надати Пасажиру альтернативний стикувальний рейс чи інші вигоди, компанія Flyhacks звільняється від зобов'язання сплатити витрати, як передбачено умовами Безпечної пересадки, на ті послуги, що відповідають послугам, які надаються Пасажиру аеропорту або авіакомпанією.
  • 5.2. За умовами Безпечної пересадки, компанія Flyhacks не покриває витрати на додаткові послуги чи поліпшення послуг.
  • 5.3. Умови Безпечної пересадки не мають жодної сили, якщо Пасажир вніс зміни до свого бронювання без згоди компанії Flyhacks.
  • 5.4. Умови Безпечної пересадки не діють, якщо Зміну маршруту було спричинено надзвичайними, наприклад Форс-мажорними обставинами.

6. ІНШЕ

  • 6.1. Щоб скористатися послугою Безпечної пересадки, Пасажир зобов'язаний допомагати компанії Flyhacks під час та після закінчення подорожі — зокрема надати всі необхідні документи, (наприклад, скан паспорта чи іншого посвідчення особи, підтвердження зміни рейсу, проїзних документів) на вимогу співробітників чи партнерів Flyhacks.com.

Додаток 3.

ФОРМА ВІДМОВИ ВІД ДОГОВОРУ — ЗРАЗОК.

(цю форму має бути заповнено та надіслано лише за наміру відмовитися від договору)

FLYHACKS.COM SP.Z O.O.
ul. Wolność 7D, 01-018 Warszawa,
airsupport@flyhacks.com

Цим документом я/ми(*) повідомляю/повідомляємо(*) про свою відмову від договору на надання такої послуги(*):
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………

Дата укладення договору:………………………………………

Ім'я та прізвище Споживача:………………………….………………………………………………………………

Адреса Споживача:……………………………………………………..………………………………………………….

………………………………………….
Підпис Споживача
(підпис необхідний лише для форми в паперовому вигляді)
Дата:……………………………………………
(*) видалити зайве

Схожі сторінки